piątek, 5 lipca 2013

wolny weekend

Planuję wolny od szycia weekend! Na ile się uda nie wiem bo mam w głowie trochę pomysłów do zrealizowania no i nie umiem tak bezczynnie siedzieć a już kombinuję, ze może jednak zasiądę i coś dzisiaj spłodzę.
Wczoraj spędziłam wieczór nieco inaczej niż przez ostatni tydzień tj. zaległam z książką w łóżku."Chustka", to zapis zmagań z chorobą nowotworową, o miłości do bliskich. Tutaj link do blogu tytułowej Chustki http://chustka.blogspot.com/
Żałuję, że nie wzięłam książki do pracy eh...
Odliczam dni do poniedziałku, a oto dlaczego http://www.babyssecret.pl/today.html
należy dobrze poszukać ;)
Dużo się ostatnio dzieje z moimi torebkami ale to dobrze, tym bardziej cieszy mnie praca nad nimi, chociaż ciągle ubolewam nad brakiem własnej pracowni.
 Dzisiaj dla odmiany koralikowo. 
Bransoleta z ceramiką obszyta drewnianymi koralikami 2mm, podszyta skórą.
Wisior z agatem, pierwsza rzecz jaką zrobiłam techniką ściegu peyote, połączonego z sutaszem, całość podszyta skórą.
Ostatni letni wisior z kamieniem obszyty pomarańczowym toho 11, oczywiście poszyty skórką.




 

1 komentarz:

  1. Ja też mam wolny weekend od szycia :))))
    Co powoduje zwiększenie pomysłów w głowie :)))

    OdpowiedzUsuń