wtorek, 7 stycznia 2014

Krosno

Dalszy ciąg pracy na krośnie!
Niestety czekam na dosłanie końcówek bo moje zapasy się pokończyły a tym samym stoję ze sprzedażą tego co narobiłam. Zabieram się za dorobienie do bransolet kolczyków, powstaną ciekawe komplety giftowe. 
Dzisiaj kończę zamówienia i jutro będę mogła realizować dalej moje nowe projekty koralikowe do czasu dostawny nowej partii filcu. 
Godziny mojej pracy się zmieniły a tym samym mam czas na popołudniowy spacer do ulubionej pasmanterii oraz na moje małe "dzieła".
Styczeń napędza mnie pozytywnie, dużo energii i zapału do działania, oby to nie był słomiany zapał. Mąż na emigracji więc wieczory mam tylko dla siebie, no chyba, że dziecko zaprotestuje i położy się spać o 23! 
Tymczasem takie nowy twory powstały:

Niebieska w kwadraciki omnbre! Ponad 800 koralików do nawleczenia i przeszycia. Bransoleta oczywiście dwustronna
 Pudrowy róż z delikatnym koronkowym wykończeniem okołom 900 koralików.
 Z piórkami (które osobiście kocham) delikatna ale i bardzo efektowna - ilość koralików 803 ;)
 Dzisiaj może uda mi się stworzyć coś nowego jak tylko uporam się zamówieniami i pakowaniem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz