czwartek, 24 października 2013

koty

Wszędzie koty :)
Torebki z kotami jak ciepłe bułki. Dostępne jedynie na zamówienie ;)
Naszyłam ich sporo i uszyję jeszcze więcej :) ale mam też kilka pomysłów nie tylko dla kociarzy. Do końca tygodnia zrealizuję zamówienia będę miała chwile spokoju zanim przyjdzie kolejna dostawa filcu. 
Torebki szyję z impregnowanego filcu tz. nie chłoną one wilgoci, dodatkowo nie robią się na filcu kulki. Filc jest sztywny i bardzo wytrzymały. Widząc co moje klientki noszą w zakupionych torbach spokojnie mogę powiedzieć wytrzymają sporo. Sama również noszę w niej sporo.
I znów sypialnie zamieniłam na pracownię coś mi się wydaję za chwilowo właśnie przerobię ją na taką funkcję, muszę jedynie nieco ustawienie zmienić.
Lubię szyć mogłabym szyć cały dzień na co jeszcze nie mogę sobie pozwolić.
Życie w biegu tak jak dzisiejszy post pełen bałaganu. 
A oto moje koty:





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz