sobota, 10 sierpnia 2013

poszyte

Wczoraj i dzisiaj bardzo twórczo!
7 torebek uszytych....3 już nie mam...1 nie zdarzyłam sfotografować!
Wczoraj rozpoczęłam nowy projekt którym mam nadzieje, będę mogła pochwalić się w przyszłym tygodniu. Będzie śmiesznie i
kolorowo!
A to wczorajszo - dzisiejsze torebki.
Czerwona dla Gosi
Szara jedzie do Żnina
Fioletowa szuka właścicielki!


Zostało jeszcze sporo filcu więc będę miała co robić.
Puki co muszę wrócić do sutaszu i jeszcze 2 zamówień na wisiory. Zaopatrzyłam się dzisiaj w sutasz i nici do krosna więc ten tydzień będzie pod znakiem bransoletek indiańskich.
o takich
 jak się podobają?

Za moment ostatni urlopowy babski wypad! Tym razem do Asi.
Wieczór pewnie z sutaszem, krosnem i ostatecznie z mężem.
i jeszcze wspomnienia z wakacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz